Pravila poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Moj-kotiček.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanja ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Moj-kotiček.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Dobi d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Moj-kotiček.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Prodajalec si prizadeva ter se po najboljših močeh trudi, da so podatki na strani spletne trgovine točni in zaupanja vredni. Prodajalec lahko kadarkoli spreminja pogoje brez predhodnega obvestila. Prodajalec ne odgovarja, za morebitne okvare vaše strojne opreme. Fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja ter z zaključkom potrjuje, da pogoje sprejema. Zaradi morebitnih sprememb pri pogojih poslovanja je priporočljivo preveriti trenutno veljavne pogoje pred vsakim potrjenim nakupom.
Ob registraciji v spletno trgovino Moj-kotiček.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo določata in povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Dostopnost informacij
Moj-koticek.si se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju, (Dobi d.o.o., Strniševa 43, 1231 Ljubljana, DŠ: SI11887656 Matična št.: 8665591000),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (trgovina@moj-koticek-si),
- bistvene lastnosti artiklov (materiali ter namen uporabnosti, v opisu posameznega artikla),
- dostopnost artiklov (vsi artikli, ki so na zalogi so dobavljivi v kratkem času, za naročila večjih količin oz. izdelkov, ki niso na zalogi je predlagano naročilo in komunikacija po e-pošti),
- pogoje dostave artiklov ter način, kraj in rok dostave (določeno v nadaljevanju pod rubriko Dostava in prevzem),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila (v nadaljevanju v rubriki Načini plačila),
- časovno veljavnost ponudbe (izdelek ostane v košaric, kar pa ne pomeni, da se izdelek rezervira, če izdelka čez čas ni več na zalogi, bo pred zaključkom stran vrnila napako, da izdelka ni več),
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen, več v nadaljevanju Vračilo izdelkov),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. (v nadaljevanju Pritožbe in spori).
Cene
V spletni trgovini so navedene končne prodajne cene z DDV.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. S potrditvijo naročila so vse cene in drugi pogoji zavezujoči in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
Do celotnega plačila izdelkov iz naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti prodajalca.
Račun boste prejeli na e-pošto s katero ste prijavljeni v spletno trgovino.
Kljub trudu za vzdrževanje pravilnih podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti in kode za popust se ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Najmanjši možen nakup je nakup za 1 EUR.
Načini plačila
- Plačilo po povzetju - kupec plača kurirju dostavne službe DPD ob prevzemu. Možnost plačila je z gotovino. Že ob nakupu vam zaračunamo dodatni strošek plačila z gotovino 1EUR, ki ga računa DPD. Za dodatne informacije o stroških, možnostih in pogojih preverite www.dpd.si.
- Plačilo po predračunu – predračun bomo poslali na e-pošto s katero je uporabnik prijavljen, po prejetem nakazilu bomo pošiljko odpremili.
- Plačilo s Paypal - plačilo se izvede preko spletne strani Paypal.
- Plačilo z Valu - plačilo se izvede preko spletne strani Valu.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema zato odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.
Višina stroškov enostranskega odstopa od pogodbe so odvisni od stroškov pošiljanja, pakiranja, administrativnih stroškov in bodo v vsakem posameznem primeru obračunani v skladu z dejanskimi stroški in dobro poslovno prakso. DOBI d.o.o. si pridržuje pravico, da lahko kupcu, ki ni prevzel paketa, izstavi račun v višini dejanskih obračunanih stroškov, ki so nastali z enostransko prekinitvijo pogodbe s strani kupca, kupec pa se strinja, da bo v takih primerih račun za povzročene stroške plačal najkasneje v 7 dneh na račun podjetja.
Račun boste prejeli na e-pošto s katero ste prijavljeni v spletno trgovino ali mail s katerim ste izvedli naročilo.
Dostava in prevzem
Paketna dostava DPD, splošne pogoje poslovanja ter ostale informacije najdete na www.dpd.si, cena 4,50€ z vključenim DDV, razen, če je pri ponudbi posameznega artikla označeno drugače. Pri nakupu nad 50€ je poštnina brezplačna. Način dostave ali prevzema se določi med postopkom naročila. Blago, ki je na zalogi prodajalec odpremi v 1 - 3 dneh ter se dostavi skladno s pogoji dostavne službe. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dobave podaljša za nedoločen čas oz. po dogovoru.
Navodila za uporabo izdelkov najdete na spletni strani pri izbranem izdelku. Če navodila ne najdete, nam prosim pišite na trgovina@moj-koticek.si in vam ga bomo poslali na e-mail.
Poškodbe artikla
Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljalca. Kupec je dolžan skupaj s kurirjem dostavne službe sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Dobi d.o.o. poslan na naslov Strniševa 43, 1231 Ljubljana. Po prejemu poškodovanega izdelka bo prodajalec v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek oz. vračilo kupnine v kolikor novega izdelka ne bo mogoče zagotoviti.
Postopek nakupa:
- S klikom na gumb "Dodaj v košarico" artikel dodate na seznam vašega naročila;
- izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na znak "x";
- ob spremembi količine, kliknete na gumb "Posodobi košarico";
- po pregledu naročila, kliknete na gumb "Na blagajno";
- se prijavite ali vpišete podatke in kliknete "Naslednji";
- izberete način plačila in kliknete "Oddaj naročilo";
- s klikom na gumb "Oddaj naročilo", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti;
- na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila.
Darilni boni
Po plačilu se darilni bon izda v elektronski obliki (kupec prejme e-pošto s kodo darilnega bona) ali v fizični obliki (preko navadne pošte ali lastnega prevzema).
Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine www.moj-koticek.si.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini www.moj-koticek.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@moj-koticek.si. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku, zato za večje zneske priporočamo več bonov z manjšimi zneski. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.
Najmanjši možen nakup je nakup za 1 EUR, kar v primeru uporabe darilnih bonov pomeni, da mora, po vnosu darilnih bonov, za plačilo ostati vrednost vsaj 1 EUR.
Uporaba darilnega bona:- Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico.
- V nakupovalni košarici v polje Uporabi diskontno kodo vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi popust. Če želite unovčiti več bonov, vnesete naslednjega na enak način, kot prvega.
- Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Po vpisu morate klikniti gumb posodobitev košarice. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
- Nato samo še oddate spletno naročilo po navodilih za postopek nakupa.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo 10 darilnih bonov in promocijskih kod.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je lahko časovno omejena. Popusti lahko med seboj niso združljivi. Popusti ne veljajo za nakup darilnih bonov.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:- Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico.
- V nakupovalni košarici v polje Uporabi diskontno kodo vpišite kodo za popust in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi popust. Če želite unovčiti več kod, vnesete naslednjega na enak način, kot prvega.
- Ko vpišete kode, se vrednost popusta odšteje od cene vašega naročila. Po vpisu morate klikniti gumb posodobitev košarice. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
- Nato samo še oddate spletno naročilo po navodilih za postopek nakupa.
Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je prodajalec DOBI d.o.o., Strniševa cesta 43, 1231 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti, ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Vračilo izdelkov
Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake po aktualnem Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2022-01-3083?sop=2022-01-3083
Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Stvarno napako sporoči na e-naslov prodajalca: trgovina@moj-koticek.si. V mailu obvezno navede podatke:
Podatki kupca: Ime in priimek: Naslov: Telefon: E-mail: Datum računa: Številka računa: Številka naročila: Naziv izdelka, ki ga bo vrnil: Podroben opis napake za uveljavljanje stvarne napake: Kdaj je bila stvarna napaka odkrita (datum):Podatek kaj želite v primeru utemeljene napake: 1. Vračilo kupnine (navedite številko transakcijskega računa) 2. Zamenjavo za enak artikel (v primeru, da je na zalogi v skladišču) 3. Odpravo napake
Opomba: Izdelek, ki ga vračate zaradi uveljavljanja stvarne napake, mora ob vračilu imeti priložene vse morebitne dodatke. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Normalna obraba izdelka se ne šteje za stvarno napako. Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-2 https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2022-01-4187?sop=2022-01-4187.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Pogoji veljajo od 1.11.2021
Želimo vam veliko veselih in prijetnih nakupov!
DOBI ekipa